Klachtenafhandeling bij Labelby62.
Bij Labelby62 vinden we het belangrijk dat je tevreden bent. Heb je een klacht of ben je ergens niet tevreden over? Laat het ons weten. Wij nemen je melding serieus en zorgen voor een zorgvuldige en snelle afhandeling, zodat we samen tot een passende oplossing kunnen komen.
Klachtenoplossing.
Samen komen we graag tot een oplossing. Dit kan zijn; terugbetaling-, vervanging- of korting op de goederen.
Neem voor het melden van een klacht altijd contact met ons op. Bij voorkeur via een e-mailbericht naar info@labelby62.nl. Wij zullen zo snel mogelijk contact met je opnemen. In ieder geval binnen 1 werkdag. Uitgezonderd dringende persoonlijke omstandigheden. Met uw feedback komen we verder en kunnen we onze webshop verbeteren en optimaliseren.
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door een e-mailbericht te sturen naar info@labeby62.nl. Leidt dit niet tot een oplossing dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil
Neem contact op
Heb je een klacht of ben je ergens niet tevreden over? Neem contact met ons op via info@labelby62.nl
