Garantie en klachten.

Wij geven om onze producten en doen ons uiterste best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling beschadigd of kapot gaat tijdens het transport of dat er iets anders gebeurd waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wij vragen je deze klacht kenbaar te maken, binnen een redelijke termijn van twee maanden, via een e-mailbericht aan info@labelby62.nl. Wij doen ons uiterste best om tot een goede oplossing te komen.

Klachten

Leidt het niet tot een oplossing? Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

© 2021 - 2024 Labelby62 voor cadeaupapier, zakjes, stickers en kaarten. | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel